Szukaj na blogu

Szybki kurczak w ketchupie i musztardzie

Zrobiłam dziś w ten sposób kurczaka do tortilli (oczywiście będzie smakował również w innej potrawie) - gdy był gotowy, posmarowałam placki sosem z ketchupu i majonezu, posypałam startym żółtym serem, wyłożyłam poszatkowaną sałatę lodową i mięso. Zawinęłam, i podgrzałam na suchej patelni. Polecam na szybki obiad!


Składniki:
0,5 kg fileta z piersi kurczaka
1 średnia cebula
1 łyżka mąki pszennej
1 płaska łyżeczka soli
1 łyżeczka słodkiej mielonej papryki
2 łyżki ketchupu
1 łyżeczka musztardy sarepskiej
3-4 łyżki oleju do smażenia
Przygotowanie:
Mięso kroję w niewielkie kawałki (3-4 cm), przekładam do miski, posypuję połową łyżeczki soli oraz mąką - tak by każdy kawałek się w niej otoczył. Drobno kroję cebulę, przekładam ją do miseczki i dodaję pozostałą sól. Mieszam i odstawiam na 5 minut, a następnie dodaję do mięsa. Mieszam wszystko, posypuję papryką, dodaję ketchup i musztardę. Mieszam jeszcze raz. Odstawiam na 15 minut. Rozgrzewam olej, przekładam kawałki mięsa (najlepiej partiami) i na średnim ogniu smażę z obu stron na rumiano łącznie 5-6 minut. Na koniec na chwilę przykrywam patelnię, zmniejszam ogień i smażę jeszcze kilka minut. 
                                 


                                 

                                




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger