Szukaj na blogu

Pasta kanapkowa z cukinii

Przyznam, że aż takiego efektu się nie spodziewałam! Wiedziałam, że to będzie dobre, ale nie sądziłam, że do tego stopnia. Pasta jest bardzo soczysta, bardzo konkretna w smaku, bo użyłam dużo czosnku - więc ewentualnie zróbcie ją na kolację albo w wolny dzień 😉



Składniki:
pół młodej, najlepiej małej cukinii (użyłam żółtej ze względu na piękny kolor)
1 łyżeczka masła
1 duży ząbek czosnku
szczypta majeranku
szczypta ciemnego cukru
0,5 łyżeczki słodkiej, mielonej papryki
posiekany koperek
sól, pieprz do smaku
Przygotowanie:
Umytą cukinię ścieram ze skórką na grubej tarce. Na patelni rozgrzewam masło, dodaję przeciśnięty przez praskę czosnek, mieszając smażę go 15 sekund, po czym dodaję cukinię. 
Lekko solę całość i na średnim ogniu smażę ok. 3 minuty, by cukinia zmiękła i się zeszkliła. 
Dodaję cukier, paprykę i majeranek, smażę kolejne 3 minuty. Na koniec doprawiam koperkiem, solą i pieprzem. 
Podaję na zimno, na kanapkach.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger