Szukaj na blogu

Książki: "Przetwory z pomysłem" Patrycja Machałek

"100 prostych przepisów na klasykę i ekstrawagancję w spiżarni". Ujęła mnie zwłaszcza ta ekstrawagancja :) Świetna sprawa! Od razu muszę napisać, że książka jest niezwykle ciekawa, inspirująca i wyczerpująca temat przetworów. Specjalnie zrobiłam zdjęcia wszystkich rozdziałów - niech niczym spis treści dadzą Ci wyobrażenie tego, co znajdziesz w środku.

Jak pisze autorka, to książka nie tylko dla doświadczonych gospodyń - z tymi przepisami poradzi sobie nawet początkujący. Są dobrze i czytelnie opisane, zresztą we wstępie książki jest bardzo dużo przydatnych informacji o procesach przetwarzania warzyw i owoców. 
Dowiesz się, jaka jest różnica między dżemem, marmoladą a powidłami, ile cukru do których słodkości użyć; ile czasu trzeba je gotować (bądź smażyć); jak marynować, jak kisić; ba - nawet jak zrobić domowy ocet.

Przepisy są bardzo pomysłowe i zwyczajnie chce się człowiekowi je sprawdzić :)

"Przetwory z pomysłem" to kolejna książka Wydawnictwa Znak, z której będę z przyjemnością korzystać.

Kupisz ją TUTAJ.

W mojej ocenie: 10/10

Kilka szczegółów:
240 stron
twarda oprawa

W górnej części bloga widzisz stronę: książki na smutki. To właśnie tam znajdziesz wszystkie moje recenzje.







 






























Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger