Szukaj na blogu

Wiosenna sałatka z ciecierzycą i papryką

Przygotowałam ją na jutro do pracy, zajęła mi pewnie 10 minut, no i muszę przyznać, że jest pyszna. Lekka, świeża w smaku - dodałam sporo szczypiorku i czerwoną cebulkę. W mojej ekspresowej wersji użyłam ciecierzycy z puszki, ale oczywiście można ją po prostu wcześniej ugotować. U nas z majonezem, Ty możesz zastąpić go jogurtem naturalnym.


Składniki:
250 g. ciecierzycy z puszki (waga po odsączeniu)
100 g. żółtej papryki
50 g. czerwonej papryki
50 g. czerwonej cebuli
ok. 40 g. posiekanego szczypiorku
50 g. żółtego sera (drobno pokrojonego lub startego na tarce z grubymi oczkami)
2 łyżki majonezu - możesz zastąpić go jogurtem naturalnym
1 łyżeczka musztardy
sól i pieprz do smaku
Przygotowanie:
Obie papryki oraz cebulę kroję w drobną kostkę; wszystkie składniki przekładam do miski, dodaję majonez i musztardę. Dokładnie mieszam, wstępnie doprawiam solą i pieprzem. Warto po ok. godzinie-dwóch, które sałatka spędzi w lodówce, jeszcze raz ją pomieszać i wtedy ostatecznie doprawić.


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger