Szukaj na blogu

Książki: "Moja doskonała żona" Samantha Downing

Muszę przyznać, że w trakcie lektury tej powieści kilka razy wracało do mnie skojarzenie z filmem "Mr Brooks", który zresztą bardzo lubię (świetna rola Kevina Costnera!) I w sumie tak jak tenże film, tak ta książka przyjemnie wypełniła mi czas - równie ciekawa, intrygująca, zaskakująca i wciągająca. 

To powieść z gatunku thillera.

Mamy tu dwie wyraziste, dobrze skonstruowane postaci głównych bohaterów - tytułową żonę, i męża, który jest jednocześnie bardzo sprawnym narratorem całej opowieści. On zawodowo udziela lekcji tenisa, ona sprzedaje nieruchomości. Nie są za bogaci, ale i nie biedni. Mają dwójkę dzieci, jak wszyscy normalni rodzice zajmują się codziennymi sprawami. Zwyczajna para. 

Ale ale... to małżeństwo ma również sporo tajemnic. A ich codzienność czasami przybiera zupełnie niespodziewany obrót. Jest w ich życiu tajemnica, która czytelnika wprawia w osłupienie - są mordercami.

Pomimo że dowiadujemy się o tym dość szybko, to książka jest niezwykle zaskakująca. Jest mnóstwo wątpliwości i tajemnic, które chcemy poznać, i nieźle pokręcona fabuła - jak dla mnie to naprawdę kawał dobrze opowiedzianej historii (i rozrywki).

Serdecznie polecam :)

W mojej punktacji książce daję mocne 8,5 na 10 punktów. 

W górnej części bloga widzisz stronę: książki na smutki. To właśnie tam znajdziesz wszystkie moje recenzje.




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger