Szukaj na blogu

Ziemniaki ze skorupką

Nudne? codzienne? zawsze takie same? Chodzi mi, moja Droga/mój Drogi - o ziemniaki! Stanowczo należę do tych, którzy je kochają, i przetwarzam je na przeróżne sposoby. Dziś chciałam wymyśleć coś bardzo prostego, i najprostszy moim zdaniem sposób na pyszne ziemniaki to ziemniaki z patelni. Ale moje mają jeszcze to coś! Mają rewelacyjną chrupką skorupkę, dzięki której smakują troszkę jak frytki. Możesz je zjeść z sosem czosnkowym, albo majonezem, albo z jakąś surówką.
Spróbuj mojego sposobu!


Składniki:
kilka ziemniaków, świeżo ugotowanych w całości ze skórką, w osolonej wodzie 
Przyprawy:
1 łyżka mąki pszennej
1 łyżka bułki tartej
1 łyżeczka ziół prowansalskich
1 łyżeczka czosnku granulowanego
1 łyżeczka soli ziołowej lub zwykłej
szczypta mielonego czarnego pieprzu
olej do smażenia
Przygotowanie:
Jeszcze gorące ziemniaki ostrożnie obieram ze skórki, i kroję w plasterki. W miseczce mieszam wszystkie przyprawy, i obtaczam w nich od razu, ciągle ciepłe, plasterki. Tak przygotowane układam na rozgrzanej patelni z kilkoma łyżkami oleju (oleju w czasie smażenia powinno być sporo, np. jak przy smażeniu placków ziemniaczanych ). Smażę z obu stron do uzyskania pożądanego koloru.
Podaję na gorąco.




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger