Szukaj na blogu

Wyniki konkursu świątecznego

Dziękuję za wszystkie nadesłane propozycje :) Kilka z nich szczególnie mi się spodobało i postanowiłam nagrodzić ich Twórczynie (w konkursie niestety nie wziął udziału żaden z Panów, nad czym ubolewam).



Nagrody trafią do:




Marty Matusiewicz za:
sernik z makowymi pierogami  - Marta! to ciasto mnie zachwyciło, wygląda wspaniale!



Joanny Chmarycz za:
wigilijne pierogi z rybą - przyznam, że nigdy takich nie robiłam i bardzo jestem ciekawa, jak smakują (jestem pewna, że były pyszne!)



Magdaleny Czaus-Wróbel za:
zupę makową - to było dla mnie całkowite zaskoczenie. Nigdy nie spotkałam się z taką propozycją :)



Oli Sadłowskiej za:
filety śledziowe w cieście kukurydzianym - lubię niekonwencjonalne podejście do składników i spodobało mi się to ciasto kukurydziane :)



Nie mogłam pominąć Małgosi Lewickiej- Jaśkiewicz i Jej:
rolady buraczkowej ze śledziem. Małgosiu - mistrzostwo!



Iwonki Tiborskiej - za:
piernikowy tort z grejpfrutowym nadzieniem. Wspaniałe połączenie Iwonko, krem z dodatkiem soku z grejpfruta bardzo mnie przekonuje.



Drogie Panie - zgodnie z zasadami nagrody do końca będą niespodziankami. 
Proszę o podanie Waszych adresów wraz z numerem telefonu - prześlijcie je proszę na mój adres mailowy: siosmutki@gmail.com, lub w wiadomości prywatnej na fanpage: tutaj.


Serdecznie gratuluję wygranym!

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie i mam nadzieję, że weźmiecie udział w kolejnych!

Dziękuję też Sponsorowi jednej z nagród :)



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger