Szukaj na blogu

Mini krokieciki z makaronu (panierowany makaron)

Hm. Powiem tak. Najpierw był pomysł, bo zostało mi trochę makaronu z obiadu. Potem zabrałam się za wykonanie mojego planu i nadeszły wątpliwości... 
Jednak zrobiłam, usmażyłam i spróbowałam. I co? I pycha! Rewelacja, cudowna przekąska!


Składniki:
dowolna ilość ugotowanego makaronu typu rurki
ulubiony serek do smarowania pieczywa, u mnie śmietankowy
jajko do panierowania
bułka tarta do panierowania
olej do smażenia
Przygotowanie:
Nadziewam serkiem rurki ugotowanego makaronu :) 
Nie ma chyba na to łatwego sposobu, ja po prostu delikatnie wciskałam serek nożem.
Nadziane rurki panieruję w jajku i w bułce, i smażę przez 2-3 minuty w rozgrzanym oleju (najlepiej smażyć na głębokim oleju). Po usmażeniu krokieciki zostawiam na chwilkę na papierowym ręczniku do odsączenia nadmiaru tłuszczu.
Podaję z sałatą i majonezem.



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger