Szukaj na blogu

Relacja z Rodzinnych Targów Zdrowia - 21 stycznia 2017

 W ubiegłą sobotę, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyły się Rodzinne Targi Zdrowia - całodzienna impreza, w której uczestniczyło ponad 150 wystawców, i prawie 5 tysięcy gości.

Wzięłam udział w tej imprezie na zaproszenie Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków (koło w Będzinie), a reprezentowałam swojego bloga oraz firmę MUKE, demonstrując doskonałą wyciskarkę wolnoobrotową do owoców i warzyw. 
Sok ze świeżych owoców i warzyw cieszył się ogromnym powodzeniem, i rzadko na moim stole był taki widok, jak niżej - zazwyczaj stały tam puste kubeczki! 😄Musiałam nieźle się sprężać, żeby nadążyć z wyciskaniem soku, na szczęście wyciskarka MUKE to niezawodny towarzysz, spisywała się przez cały czas nienagannie. O wyciskarce opowiem Wam jeszcze niejednokrotnie, bo używam jej codziennie.




Przy naszym stoisku, nieustannie obleganym, można było zbadać poziom cukru, sprawdzić wzrok, otrzymać zaproszenie na darmowe badanie słuchu, oraz porozmawiać z dietetykiem.



Bardzo się cieszę, że mogłam również poczęstować gości zdrowymi smakołykami. Pasztet z zielonej soczewicy oraz hummus  znikały z talerzy natychmiast, gdy je tam położyłam. Najwyraźniej smakowały! 





Partnerzy:








Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger