Szukaj na blogu

Pikantna pasta z tuńczykiem

  Bardzo lubię smak tuńczyka w pastach do kanapek - można go jeszcze wzbogacić różnymi dodatkami. Dziś dodałam do pasty podsmażoną cebulę i sos chili, smak jest wyraźnie pikantny, świetnie pobudza i dodaje energii. Mam dziś przed sobą spotkanie z takimi samymi jak ja pasjonatami kuchni, więc energia jest mi bardzo potrzebna. Życzę wszystkim Czytelnikom mojego bloga bardzo miłej soboty !



Składniki:
duża puszka tuńczyka w kawałkach (w oleju)
1 duża cebula
1-2 łyżki drobno startego żółtego sera
ostry sos chili
pieprz do smaku
szczypiorek
Przygotowanie:
Cebulę siekam bardo drobno. Odcedzam tuńczyka, pozostawiając olej - na nim podsmażam do zeszklenia cebulę. Gorącą cebulę łączę z tuńczykiem i serem, dodaję do smaku pieprz i sos chili. Pastę obficie posypuję posiekanym szczypiorkiem.
Przepis autorski.



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger