Szukaj na blogu

Warsztaty Bosch "Zupa w roli głównej" - krótka relacja z foto

Obiecałam Wam relację z tych wspaniałych warsztatów, na które pojechałam w nagrodę, jako jedna z osób które wygrały konkurs na najciekawszą zupę. 

Witamy, witamy :)
Co za radość, gdy okazało się, że pogotujemy sobie z Josephem Seeletso! Nie dość, że to Chef, którego bardzo polubiłam na ekranie tv, to okazało się jeszcze, że to bardzo wesoły facet :)


Nie mogłam nie poprosić o to zdjęcie ;) A widzicie Bohaterkę drugiego planu? 
Kasia Glinka wszystkim kibicowała :)


Było wesoło :)

  
 
Radość, gdy odkryłam, że jedna z grup gotuje moją zupę szczawiową z cukinią, chili i grzankami .... Bezcenna :)
A w tle skupiona Diana Rusiłowicz - DI gotuje :) 
Przepis na zupę znajdziecie: TUTAJ


Zupa, którą gotowałam razem z Agnieszką - zapraszam od razu na Jej fanpage Świeża  Chałka - podejrzewam, że założonego trochę pod moim wpływem :)


Halo! Wydajemy zupę!


Sprawnie i szybko pod okiem Chefa





Pełne zaskoczenie! Wywołano mnie do wywiadu :)


I pamiątka ...


Dziękuję Bosch, że mogłam gotować z tymi wszystkim fantastycznymi ludźmi!
To każdorazowo wspaniale doświadczenie, takie które daje KOSMICZNĄ ENERGIĘ :)

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger