Szukaj na blogu

Kilka słów o "Sio-smutkach"

Drogi Czytelniku mojego bloga, 

"Sio-smutki" jutro obchodzą szóste urodziny.

W tym czasie blog się zmieniał, i pięknie rósł, bo karmiłam go naprawdę dużą ilością postów.
Ewoluował i szukał swojej drogi, by ostatecznie przybrać obecną formę - stał się blogiem głównie z przepisami obiadowymi.

Staram się gotować tak, jak gotują zapracowane kobiety (co nie przychodzi mi trudno, bo ciągle brakuje mi czasu): z prostych składników (zazwyczaj z tego, co akurat jest w lodówce), tanio, w miarę możliwości szybko i nieskomplikowanie. 

Nie sądzę, że wiesz, ile przepisów można tu u mnie znaleźć, więc zrobię krótkie podsumowanie.
Przepisów (w 99% urodziły się w mojej głowie) na blogu jest ponad 2 600.

Znajdziesz u mnie między innymi pomysły na:
- 96 zup
- 92 zapiekanki
- 169 obiadów z wieprzowiny
- 226 obiadów z drobiu
- 328 dań bez mięsa
- 126 przepisów na placki, racuchy i naleśniki
- 194 dodatki do obiadu
- 113 sałatek
- 56 obiadów, które w całości przygotujesz w pół godziny

To tylko kilka kategorii, bo znajdziesz ich to dużo, dużo więcej (zerknij na samym dole strony).

Dzielenie się z Tobą moimi pomysłami sprawia mi bardzo dużo frajdy. 
Jeśli korzystasz z moich przepisów, będzie mi niezmiernie miło, gdy o tym napiszesz. Jeśli uważasz, że przepisy są wartościowe i godne polecenia, może polecisz mój blog przyjaciołom i znajomym? W ten sposób pomożesz mi w dalszym rozwoju.
Możesz też dać mi znać, co jeszcze chciałabyś/chciałbyś tu u mnie znaleźć. 




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger