Szukaj na blogu

Szaszłyki - propozycje na majówkę

Kto już  przebiera nóżkami w oczekiwaniu na majówkę? Kto zagląda na prognozę długotermionową i planuje grille i ogniska? Ja to wszystko robię, bo czeka mnie kilka wolnych dni! 

Przygotowałam zestaw przepisów na wyjątkowe szaszłyki - bo majówka to nie byle co, chcemy jeść pysznie i kolorowo.

Aby przejrzeć przepis, który Cię zainteresuje, kliknij na nazwę dania (te są nad każdym zdjęciem).

Przepisy na moje szaszłyki są z różnych pór roku, w dużej mierze piekłam je w piekarniku, jednak Ty bez problemu możesz przygotować je na grillu.



Szaszłyki z młodych ziemniaków i kurczaka





Szaszłykokebby- pikantne kofty z boczkiem 


Szaszłyki z indyka z brokułem i pomidorkami koktajlowymi 


Szaszłyki z indyka z cebulką i suszoną śliwką


Szaszłyki z wątróbki indyczej z jabłkiem 


Szaszłyki z udek kurczaka


Szaszłyczki z kiełbasą i warzywami 



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger