Szukaj na blogu

Pikantne ziemniaczane różyczki (ziemniaki księżnej)

  Czasami mam ochotę uświetnić zwyczajny, codzienny posiłek. Tak też zrobiłam dziś z ziemniakami, które miały być dodatkiem do wędzonego łososia. Pomysł pojawił się, gdy spojrzałam na produkty z paczuszki, którą dostałam od firmy Develey - na pewno dobrze ją znacie:) Świetna jakość, duża różnorodność: kupicie zarówno sosy, musztardy, dressingi tej firmy jak też gotowe dodatki jak choćby oliwki czy ogórki :) Pięknie zapakowane i pyszne. Mam zamiar sprawdzić na wiele sposobów, co wspaniałego z nich można wyczarować ;) 

  Zaczęłam dziś od ... musztardy:) Nie byle jakiej musztardy, bo Delikatesowej, więc do moich książęcych ziemniaków idealnej:)

Prawda, że piękne różyczki? Chrupiąca skórka, a środek bardzo delikatny, rozpływający się w ustach. Musztarda cudownie zaostrzyła smak, no i do łososia pasuje fenomenalnie!
Zapraszam- zajrzyjcie więc na stronę Develey i zaplanujcie zakupy!









Składniki:
1 kg ziemniaków
1 żółtko
1 jajko
2 łyżki masła
1 ząbek czosnku
2 łyżeczki musztardy: Delikatesowa z firmy Develey
sól
Przygotowanie:
 Obrane ziemniaki gotuję do miękkości w osolonej wodzie. Jeszcze ciepłe przeciskam przez praskę lub dokładnie rozgniatam na jednolitą masę. Gdy trochę przestygną dodaję jajko, żółtko i masło, ucieram do połączenia się składników. Dodaję przeciśnięty przez praskę czosnek i musztardę Delikatesową z firmy Develey, doprawiam solą jeśli jest taka potrzeba. Przekładam masę do rękawa cukierniczego i na blachę wyłożoną papierem wyciskam ozdobne różyczki. Wstawiam blachę do piekarnika nagrzanego do 200 stopni C. (termoobieg) na ok.15-18 minut, aż się zrumienią. Podaję gorące  jako dodatek, np. do wędzonego na ciepło łososia.
Przepis autorski.









Warzywa psiankowate 2014 Warzywa psiankowate 2014

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger