Szukaj na blogu

Roladka jajeczna z serkiem i awokado

Zajadam się tym przysmakiem na śniadanie od kilku dni (zabieram do pracy) 🙂 Takie proste, zdrowe i pyszne, na dodatek można zmieniać dodatki, więc możliwości jest bardzo dużo. Moja roladka to rodzaj naleśnika z samego jajka, serek śmietankowy i cieniutko pokrojone, soczyste i dojrzałe avokado. Zachęcam serdecznie, bo jedzonko jest przepyszne.




Składniki (na 1 porcję):

2 duże jajka

sól i pieprz do smaku

serek śmietankowy (może być też ziołowy)

połówka dojrzałęgo avokado

łyżka posiekanego szczypiorku

pół łyżeczki masłą klarowanego

Przygotowanie:

Jajka wbijam do miseczki i bardzo dokładnie roztrzepuję widelcem lub rózgą kuchenną.

Masę doprawiam do smaku solą i pieprzem.

Rozgrzewam masło na patelni (u mnie 22 cm) i wlewam masę, rozprowadzając ją na całej powierzchni.

Smażę naleśnika - kilka minut na średnim ogniu, i tylko z jednej strony (przykrywam z góry patelnią, żeby powierzchnia się ścięła).

Usmażonego naleśnika ostrożnie zsuwam na talerz lub deskę i zostawiam na chwilę, by lekko przestygł (ale niech pozostanie ciepły).

Smaruję go serkiem, a potem układam dodatki (pokroiłam cieniutko avokado i ułożyłam je na jednej połówce. Dodatkowo, żeby łatwiej się zwijało roladkę, posmarowałąm avokado odrobiną serka. Drugą część posypałam szczypiorkiem).

Zwijam roladkę i gotowe - od razu można ją kroić.







Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger