Szukaj na blogu

"Mikołajek i słodkie przekąski. Łatwe przepisy do gotowania z dzieckiem" - recenzja

Muszę przyznać, że z uśmiechem przyjęłam propozycję zrecenzowania tej książki :) Od razu wiedziałam, że mam ku temu co najmniej trzy powody. Pierwszy powód jest oczywisty i nawet banalny: skoro to książka o słodkościach, wiedziałam że mi się spodoba. Drugi powód ma oczy i twarz mojego Męża - bo nikt inny, tylko On właśnie ma ogromny sentyment do przygód Mikołajka, a tym samym mamy na półce całą serię Mikołajkowych książek. Trzeci powód z kolei: pomyślałam, że zbliża się czas prezentów i być może opowiadając o tej książce, ułatwię komuś z Was decyzję o jej zakupie. Gdybym ja, jako dziecko, dostała taką książkę, na pewno odkryłabym w sobie miłość do gotowania dużo, dużo wcześniej :)



Książka "Mikołajek i słodkie przekąski. Łatwe przepisy do gotowania z dzieckiem" została wydana nakładem Wydawnictwa Znak Emotikon, które specjalizuje się w literaturze dla dzieci. Autorem jest genialny francuski kucharz Alain Ducasse, wielokrotny zdobywca gwiazdek Michelina. Jego restauracje są w wielu miejscach na świecie, i skoro najsłynniejszy kucharz Francji podjął się stworzenia tych przepisów, bez wątpienia tej książce można zaufać.

Zgodnie z rytmem dziecięcego dnia w książce znajdziemy przepisy na smakowite śniadania, na coś pysznego na przerwie w szkole, i na słodkie podwieczorki. Są w niej też szybkie i łatwe pomysły na słodkości urodzinowe i świąteczne - a wszystkie przepisy są opracowane tak, by dzieci z małą pomocą rodziców poczuły się w kuchni jak prawdziwi szefowie ;)







Oprócz łatwych i smacznych przepisów książka cieszy pięknymi zdjęciami; a rysunki, krótkie i zabawne historyjki- tak dobrze znane miłośnikom Mikołajka, sprawią że poczujemy się jak w Jego świecie.



Serdecznie polecam Wam tę propozycję. Nie tylko Wasze dzieci, ale i Wy będziecie się z Nimi bardzo dobrze bawić :)

Nie omieszkałam sprawdzić chociaż jednego przepisu - jeszcze dziś pokażę Wam, jak upiec wspaniałe i bardzo łatwe palmiery.

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger