Szukaj na blogu

Warsztaty w Akademii Smaku Sokołów - staropolskie Boże Narodzenie

W październiku udało mi się z powodzeniem dojechać do pięknego dworku skąpanego w bieli i z racji pory roku - w złocie. Nie tylko mnie się to udało - całkiem sporo osób trafiło tam tego dnia. A co nas przywiodło Woli Suchożebrskiej, z bardzo różnych stron Polski? Akademia Smaku Sokołów zaprosiła nas na wspólne gotowanie - warsztaty "Boże Narodzenie w staropolskim stylu". 

Od razu mówię - mało mnie na zdjęciach :) 
Oczywiście dlatego, że nie miałam czasu na pozowanie :)
Pozowałyśmy po warsztatach :)





Przywitał nas świąteczny klimat.....

                     

              

 .... oraz mistrz - szef Maciej Nowicki, który na co dzień jest szefem kuchni w Muzeum Pałacu Jana III Sobieskiego w Wilanowie. 


Wspierał nas także Dominik Moskalenko


                            

Gotujemy!


                             


                             

Wołowina z wędzoną słoniną, brukselką i fjutem - jako przystawka. 
                                

Szablok z kapustą kwaśną i pulpetami królewieckimi - to ją właśnie miałyśmy okazję gotować z Anią i Marzeną,  i tak nam ta zupa posmakowała, że odtworzyłyśmy ją niedawno we własnych kuchniach, zerknijcie TUTAJ


Czarna kiszka z cynamonem na jarzębinie - główne danie naszego popołudnia. Kaszanka zaskoczyła nas delikatnym cynamonowym akcentem - to trik godny powtórzenia ;)


Kasztany w maraschino na budyniu z kaszy z zefirkami - maczałyśmy i w nim palce :) Nie, nie w talerzach - doprawiałyśmy budyń :) Oj, było słodko i pikantnie!


Serdecznie dziękuję za zaproszenie, za atmosferę, za cenne rady i wszystko, czego mogłam się nauczyć. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze w Woli Suchożebrskiej w przyszłości!



Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger