Szukaj na blogu

Jaglana "jajecznica" z owocami

  Choć ta propozycja może wydawać się dziwna (jak to jajecznica z owocami?), zapewniam Was, że to ciekawa, sycąca propozycja na śniadanie. Ciastu z mąki jaglanej, serka mascarpone, mleka kokosowego i jajka wspaniałego smaku dodaje niepowtarzalna, bardzo owocowa, pięknie pachnąca herbata Truskawka & Malina firmy Basilur Tea. Ja po prostu utarłam wszystkie jej  składniki w moździerzu, ale jeśli obawiacie się, że będą wyczuwalne jakieś twarde kawałki, zaparzcie ją wcześniej w minimalnej ilości wody.

 Jestem bardzo zadowolona z faktu, że mam możliwość próbowania herbat firmy Basilur Tea, ponieważ  są to najlepsze herbaty z jakimi się w życiu spotkałam. Z serca Wam je polecam, zajrzyjcie do sklepu i skuście się choć na jedną-dwie mieszanki - a jestem przekonana, że zakochacie się, jak i mnie się to zdarzyło :)


             

Składniki na 2 osoby:
1 jajko
2 łyżki serka mascarpone
1 łyżka mleka kokosowego
1 łyżka herbaty Truskawka & Malina firmy Basilur Tea
2 pełne łyżki mąki jaglanej
1 łyżeczka cukru pudru
0,3 łyżeczki sody 
Dodatkowo:
1 łyżeczka oleju
kandyzowane owoce z herbaty Truskawka & Malina firmy Basilur Tea - do posypania
Przygotowanie:
 Ucieram dokładnie w moździerzu łyżkę herbaty Truskawka & Malina (ewentualnie zaparzam ją w kilku łyżkach wody). Do miski wbijam jajko, dodaję serek, cukier puder, mleko kokosowe, sodę i mąkę jaglaną, trzepaczką ucieram dość gęste ciasto. Dodaję utartą (lub zaparzoną) herbatę i wlewam ciasto na patelnię ze średnio rozgrzanym olejem. Smażę jak jajecznicę - z tym że ciasto musi się oczywiście usmażyć, nie może być surowe. Przed podaniem posypuję kandyzowanymi owocami.
Przepis autorski.





Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger