Szukaj na blogu

Bananowa owsianka z kokosem i serem lazur

 Pieczone płatki owsiane z dodatkami to solidne, energetyczne śniadanie. W dzisiejszej wersji przygotowałam płatki z bananem, wiórkami kokosowymi i - zaskakująco pasującym w smaku- serem lazur. Po upieczeniu dodatkowo posypałam moje śniadanko jagodami goji. Pikantny, słony ser świetnie współgra ze słodyczą banana. 







Składniki:
0,5 szklanki płatków owsianych
1 szklanka wody
1 dojrzały banan 
5 łyżek mleka skondensowanego (użyłam mleka do kawy)
ser typu lazur
duża szczypta ciemnego cukru
Dodatkowo:
duża szczypta wiórków kokosowych
odrobina masła do posmarowania foremki
Przygotowanie:
 Płatki owsiane zalewam wodą i gotuję 3-4 minuty, po czym odcedzam pozostały płyn. Płaską foremkę smaruję masłem, wykładam kilkoma cienko pokrojonymi plastrami banana, a następnie podgotowane płatki owsiane. Na górę wykładam pozostałe plastry banana, oprószam wiórkami kokosowymi i cukrem i dolewam mleko. Całość posypuje pokruszonym serem. Zapiekam przez 10 minut w temperaturze 200 stopni C. 
Przepis autorski.



              


Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger