Szukaj na blogu

Koktajl: ogórek, kiwi i mięta

Nie umiałam dziś sama sobie odpowiedzieć, co mam ochotę zjeść na moje dietetyczne śniadanie. Pomysł na obiad mam już od wczoraj w głowie, a śniadanie jakoś mi nie chciało objawić :) Generalnie w naszej diecie mam zamiar trzymać się między innymi jednej zasady: słucham, co mi mówi mój organizm --- gorzej ma Mąż, musi słuchać mojego ;-) Nie miałam dziś ochoty na nic poza czymś lekkim, stąd koktajl. Bardzo świeży i przyjemny w smaku, na bazie ogórka.


Składniki na 1 porcję:
1,5 ogórka gruntowego
1 dojrzałe kiwi
sok z połowy cytryny
4-5 liści świeżej mięty
1 łyżeczka miodu (użyłam miód z mniszka lekarskiego)
ok. 3/4 szklanki lekko gazowanej wody mineralnej
Przygotowanie:
Miksuję dokładnie wszystkie składniki koktajlu (używam lekko schłodzonej wody). Koktajl należy wypić od razu.




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger