Szukaj na blogu

Konkurs urodzinowy - wyniki

Nadszedł dzień, w którym obiecałam ogłosić zwycięzców konkursu urodzinowego. Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które do mnie napisały, i tym z opowieściami, i tym gotującym. Przysłaliście sporo zdjęć potraw, i każde bardzo mnie cieszyło, bo dla blogera kulinarnego to jedna z największych radości dowiedzieć się, że jego przepisy są wykorzystywane. Wasze opowieści również czytałam z wielką przyjemnością, postaraliście się żebym się uśmiechnęła, ale i wzruszyła.
Chociaż chciałam dostać jak najwięcej zgłoszeń, nie mogę niestety nagrodzić wszystkich którzy je przysłali; cieszę się mimo to, że mam aż jedenaście nagród do rozdania ;) Dziękuję jeszcze raz wszystkim sponsorom.
Dziś zgodnie z zapowiedzią podaję listę zwycięzców, a o tym, jakie nagrody dostaną zdecyduje los - najpóźniej w najbliższą sobotę zamieszczę na fanpage i na blogu filmik z losowaniem :)



Gratuluję wygranej gotującym:

1. Natalii Czaczyk
2. Marcie Matusiewicz
3. Joasi Wieliczek
4. Magdzie Hopek
5. Bogumile
6. Ewelinie Stefańskiej
7. Iwonie Golichowskiej
8. Paulinie Cybulskiej
9. Kasi Włusek

Najciekawsze moim zdaniem historie opowiedzieli:

1. Ola Karasiewicz-Kozłowska
2. Hubert Babiński

Wklejam filmik z losowania:) Tu widać, co kto dostanie :) 



Dziękuję Wszystkim za udział! Mam nadzieję, że weźmiecie udział w kolejnych konkursach na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger