Szukaj na blogu

Placki ziemniaczane ze szpinakiem

  Pomimo mojej nieskończonej miłości do gotowania i ja miewam dni, kiedy nie chce mi się spędzać długiego czasu w kuchni. 

I mam na to sposób ! :)

  Mieliście okazję spróbować produktów firmy SYS ? Kto próbował, tego przekonywać nie muszę, że to jedne z najlepszych gotowych dań, w każdym razie z tych które jadłam. Firma SYS oferuje gotowe mieszanki naturalnie suszonych warzyw, kasz, ryżu i dodatków - przy czym słowo NATURALNIE ma tu duże znaczenie :) Czuje się przy każdym kęsie (czy łyżce, bo w ofercie znajdziecie doskonałe zupy) pyszny smak i idealnie dobrane przyprawy. Nie ma tu żadnych dziwnych dodatków, żadnych E ani wspomagaczy podkreślających smak. Są suszone warzywa, są zboża i zioła. 

 Usmażyłam dziś placki ziemniaczane ze szpinakiem, a moim wkładem w to pyszne danie jest pomysł, by rozrobić je z lekko gazowaną wodą mineralną, co dodało im wspaniałej lekkości. Zjadłam je naprawdę z ogromną przyjemnością, bo to po prostu pyszny, domowy, szybki obiad.
Korzystajcie z tych cudowności, które firma SYS oferuje, wszystkie produkty są rewelacyjną propozycją dla zapracowanych mam, zabieganych studentów czy po prostu osób, które niezbyt pewnie czują się w kuchni. 




                   
                 


Składniki na 2 osoby:
1 opakowanie (2 torebki) placków ze szpinakiem firmy SYS
ok. 1,5 szklanki mineralnej wody (lekko gazowanej)
2 jajka
olej do smażenia
Dodatki:
posiekany szczypiorek
suszone płatki chili
Przygotowanie:
 Zawartość obu torebek przesypuję do miski, wbijam jajka i dolewam połowę wody. Mieszam dokładnie i odstawiam na kilkanaście sekund, po czym uzupełniam wodę do pożądanej konsystencji ciasta. Smażę dowolnej wielkości placki na rozgrzanym oleju, po usmażeniu przekładam je na chwilę na papier do odsączenia nadmiaru tłuszczu. Podaję posypane szczypiorkiem i płatkami chili.



                   

                  




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger