Szukaj na blogu

Masło ziołowe

  Na pewno robicie masło ziołowe. Ja też, ale udało mi się w końcu przygotować większą porcję, którą podzieliłam na mniejsze, zapakowałam każdą oddzielnie w folię spożywczą i zamroziłam. To bardzo dobry dodatek do sosów, zup, grillowanego lub smażonego mięsa. Oraz do chleba rzecz jasna :)


                   


Składniki:

200 g. świeżego, miękkiego masła
świeże zioła: tymianek, oregano, bazylia, lubczyk
1 ząbek czosnku
szczypta soli
Przygotowanie:
 Zioła drobniutko siekam, czosnek przeciskam przez praskę - dodaję wszystko do miękkiego masła razem ze szczyptą soli. Ucieram dokładnie. Masło dzielę na małe części (np. po łyżeczce), przechowuję do kilku dni w zamkniętym pojemniku lub zamrażam.
Przepis autorski.




Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger