Szukaj na blogu

Rzodkiewka (biała rzodkiew) smażona z masłem

  Dziś na obiad robię białą rzodkiew zapiekaną z ryżem, i zostało mi sporo kawałków po jej wydrążaniu- trzeba je więc było wykorzystać. Zrobiłam bardzo prostą potrawkę - jednak prostota w niczym nie umniejsza smaku :) Rzodkiew nabrała wspaniałego, orzechowego aromatu, jest jędrna i chrupiąca. Czasami przypadki decydują o powstaniu czegoś bardzo smacznego :)





Składniki:
biała rzodkiew (wykorzystałam kawałki, które mi zostały po innym daniu)
1-2 łyżki masła
szczypta soli
świeży tymianek
suszone płatki chili
Przygotowanie:
Niewielkie kawałki rzodkwi wrzucam do rondelka z rozpuszczonym masłem, lekko solę i na niewielkim ogniu smażę ok. 8 minut. Rzodkiew powinna w tym czasie lekko zmięknąć, ale pozostać jednocześnie jędrna. Oprószam ją płątkami chili, odsączam  z nadmiaru tłuszczu i podaję jako dodatek do obiadu - na ciepło. 
Przepis autorski.

                

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger