Szukaj na blogu

Ryż z groszkiem i marchewką smażony z jajkiem

  Kto to słyszał, żeby na śniadanie jeść tort czekoladowy?! Ale cóż, zjadłam :) Żeby w ostatecznym rachunku nie było dziś w moim menu za ciężko, na obiad zrobiłam już coś bardzo lekkiego, coś bardzo szybkiego i naprawdę bardzo smacznego: ryż z groszkiem, marchewką i jajkiem, usmażone razem z odrobiną ziół i curry. Nie wiedziałam, że to danie będzie takie pyszne.
Wykorzystałam gotową mieszankę ryżu z groszkiem i marchewką firmy SYS. Opakowanie zawiera dwa woreczki, ja na obiad dla dwóch osób wykorzystałam tylko jeden.





Składniki na 2 osoby:
1 torebka ryżu z groszkiem i marchewką firmy SYS
1 łyżeczka masła
szczypta curry
sól, świeżo mielony czarny pieprz
2-3 duże jajka
posiekane: szczypiorek, natka pietruszki
Przygotowanie:
Zawartość torebki gotuję w lekko osolonej wodzie odrobinę krócej, niż na opakowaniu - powinien być leciutko twardawy. Ryż odsączam na sicie. Na patelni rozgrzewam masło, wrzucam ryż z marchewką i groszkiem, dodaję curry, świeżo mielony czarny pieprz i smażę mieszając ok. 5 minut. Ryż powinien lekko się podsmażyć. Wbijam jajka, dodaję posiekane zioła, jeszcze chwilę smażę mieszając i od razu podaję.
Przepis autorski.

                   

                   

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger