Szukaj na blogu

TOP 15 przepisów 2020 na blogu

Naszło mnie wczoraj na podsumowania. Sprawdziłam, które przepisy z 2020 roku najbardziej przypadły Wam do gustu., które najczęściej oglądaliście, i mam nadzieję - gotowaliście z nich pyszne dania.

Poniższe podsumowanie dotyczy tylko przepisów z ubiegłego roku.

Jak zawsze, po kliknięciu na nazwę zostaniesz przeniesiona/przeniesiony na stronę z przepisem.


Najbardziej spodobały Wam się te oto, tak proste, a naprawdę wspaniałe:

Ziemniaki ze skorupką


Tuż za nimi znalazł się przepis na pyszny obiad z kurczaka:


Pokochaliście też moje:

Kolejne, najczęściej oglądane danie to:


Nie zabrakło też sałatek, oto dwie po kolei w rankingu:
Pierwsza:

I druga: 


Prawdziwą furorę zrobiła:


Bardzo chętnie oglądaliście też przepis na:


Pokochaliście też ten kolorowy obiad:


Do obiadu musi być surówka! Wybraliście jako najciekawszą:


Sałatka gyros oczywiście też jest w tej zaszczytnej piętnastce!


Jest jeszcze jeden obiad ze schabu:


Na liście są też moje szaszłykokebaby:


Przedostatnie, zaszczytne czternaste miejsce zajęły:


Listę zamykają:

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger