Szukaj na blogu

Konkurs na jesienno-zimową zupę z kaszą z firmą SYS rozstrzygnięty!

  Obiecałam, że dziś będzie  rozstrzygnięcie konkursu na jesienną lub zimową sycącą zupę z kaszą, który zorganizowałam na blogu wspólnie z fundatorem nagród, firmą SYS

  Bardzo serdecznie dziękuję Wszystkim dziewczynom, które zgłosiły swoje przepisy; doceniam Wasze pomysły, kreatywność i zapał!
 Bardzo żałuję, że nagrody są tylko trzy :) Ale jednocześnie cieszę się, że są aż trzy, bo to oznacza, że możemy wyróżnić trzy osoby:)

Kilka zup szczerze mnie zadziwiło, zachwyciło i zaciekawiło.
Na kilka pomysłów z całą pewnością sama bym nie wpadła.
A niektóre są tak domowe, znane i lubiane, że zatęskniłam za ich smakiem, bo przypomniały mi rodzinny dom i dzieciństwo.

  Dziękuję za udział w konkursie w imieniu swoim i firmy SYS.
Wszystkie osoby biorące udział i przepisy bądź linki do nich wymieniłam TUTAJ.

  Ogłaszamy więc, że trzy zestawy produktów, ufundowane przez producenta, czyli firmę SYS, powędrują do:

1. Uli za cudowny krupnik grzybowo-pomidorowy:



 Ach, cóż to musi być za smak! Świeże grzyby i pomidory, w połączeniu z moim ulubionym pęczakiem....



2. Agnieszki za zaskakującą zupę orzechową z kaszą pęczak:


 Orzechy włoskie ? Cytryna? Kasza pęczak i jeszcze filet z kurczaka (czyli zupa z wkładką)? Świetne połączenie, bardzo mi przypadło do gustu.


3. Eli za kolorową zupę z jarmużu z kaszą gryczaną:


 Dodatek jarmużu mnie zachwycił, bo to bardzo niedoceniane warzywo, a przecież takie pyszne. No i kolor tej zupy poprawia nastrój jeszcze przed zjedzeniem pierwszej łyżki :)


  Przypominam co wchodzi w skład nagrody:







 Zwyciężczynie proszę o przesłanie w ciągu 5 dni danych do wysyłki na mój adres: siosmutki@gmail.com. Napiszę do każdej z Was wiadomość prywatnie, na wszelki wypadek gdybyście nie odczytały jej tutaj.

 Podzielcie się proszę opinią na temat produktów, które dostaniecie, ja próbowałam wszystkich i jestem nimi zachwycona. Domowe posiłki w pigułce, po prostu czary :)

   Jeszcze raz dziękuję Wam Wszystkim, żałuję że nie mogłam Wszystkich nagrodzić, ale może uda się Wam przy kolejnym konkursie? 

Pozdrawiam serdecznie!
Monika

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger