Szukaj na blogu

Pikantne roladki z bekonu i czerwonej fasoli Bayo

   Meksykańska pasta z mielonej brązowej fasoli to jak dla mnie jeden z najbardziej uniwersalnych i ciekawych produktów - i mam na nią masę pomysłów:) Sama w sobie jest pyszna. Smakuje jak dobrze przyprawiony, delikatny i aksamitny pasztet. Firma Arriba, która mi ją sprezentowała podpowiada, że można ją użyć do sosu lub po prostu jako dip. Ja pokusiłam się o użycie jej jako nadzienia do chrupiących bekonowych roladek. Z dodatkiem ostrej papryczki chili moje roladki cudownie zaostrzają apetyt i rzeczywiście jak sądzę tym powinny być- małą przystawką, lekkim uszczypnięciem w język przed właściwym posiłkiem ;) 
 Ale ale... Na pewno użyję jej i w czymś słodkim:)

 W sklepie Arriba takich cudowności, jak fasolowa pasta znajdziecie bardzo, bardzo wiele. Zapraszam Was w kulinarną meksykańską wyprawę do sklepu!




Składniki na 8 sztuk:
1 opakowanie bekonu w plastrach (8 plastrów)
2 łyżki mielonej fasoli Bayo ze sklepu Arriba (sklep)
pół czerwonej papryczki chili
1 łyżeczka oleju
wykałaczki
Przygotowanie:
 Układam na desce po dwa plastry bekonu tak, by na siebie zachodziły. Na środek wykładam po pół łyżki mielonej fasoli Bayo, posypuję ją drobno posiekaną czerwoną papryczką.  Nadzienie powinno zajmować środkową część. Zwijam roladkę, brzegi spinam wykałaczkami. Tak przygotowane 4 sztuki smażę po kilka minut z każdej strony na patelni z olejem. Przed podaniem wyjmuję wykałaczki, ostrym nożem dzielę każdą roladkę na pół. Podaję gorące z ulubionym pikantnym sosem.
Przepis autorski.







Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger