Szukaj na blogu

Konkurs z Develey - robimy hamburgery i hot-dogi !

 

   Jesień nastała - i basta. Zwłaszcza po zmianie czasu ciężko mi się przyzwyczaić do długich i zimnych wieczorów. Jest na szczęście wielki plus: długie popołudnia zachęcają do spędzania czasu w ciepłej kuchni :) A skoro czeka nas sporo tych długich popołudniowych godzin, mam dla Was propozycję - nowy konkurs, oczywiście ze wspaniałymi nagrodami ! Konkurs rzecz jasna kuchenny :)




 Organizuję go na moim blogu sio-smutki.  Nagrody sponsoruje firma Develey (choć ja mam też dla Was niespodziankę, o której opowiem za moment).

 Zadanie jest proste: otóż  czekam na przepisy i zdjęcia najsmaczniejszych, najpiękniejszych i najokazalszych hamburgerów lub hot-dogów, oczywiście z użyciem produktów firmy Develey.
Mogą to być potrawy mięsne lub wegetariańskie, powinny być zdrowe, kolorowe i zaskakujące; naprawdę liczę że zaskoczycie mnie swoją kreatywnością! 

 Teraz najważniejsze : nagrody właściwie wybierzecie sobie sami, bo w moim konkursie do zdobycia są punkty, które wymienicie na nagrody w ostrej promocji na stronie ich Sponsora(ZAJRZYJCIE TUTAJ)

Do zdobycia są:

1. Za I miejsce - 70 pkt
2. Za II miejsce - 50 pkt
3. Za III miejsce - 30 pkt

Ale to nie koniec - przewidujemy jeszcze 2 wyróżnienia - po 25 pkt.

  Jest także nagroda-niespodzianka, o której wspominałam, już tylko ode mnie - będzie to wspaniała książka: Nasze jedzenie-naturalnie! 
Zawiera ponad 100 przepisów oraz masę porad i wskazówek, w jaki sposób gospodarować jedzeniem, jak je pysznie i smacznie przygotowywać. 


 Tę nagrodę dostanie osoba, która zachwyci mnie zdjęciem przygotowanej potrawy.

Zasady konkursu:

1. Zadaniem uczestników jest przygotowanie hamburgera lub hot-doga, z użyciem dowolnych produktów firmy Develey. 
2. Czas trwania konkursu: 02-16 listopada 2014 (włącznie).
3. Każdy uczestnik może zgłaszać maksymalnie 2 przepisy.
4. Każdy zgłoszony przepis musi być zilustrowany przynajmniej jednym zdjęciem, na którym będzie widoczny także użyty produkt Develey.
5. Przepisy ze zdjęciem powinny być zgłaszane na mój adres mailowy: siosmutki@gmail.com koniecznie z dopiskiem, że zgadzacie się na publikację zdjęcia i przepisu na moim blogu, moim fanpage oraz na fanpage firmy Develey.
6. Ogłoszenie wyników nastąpi w czwartek 20 listopada na moim blogu, wtedy także konkurs zostanie podsumowany.
7. Osobę, która wygra nagrodę książkową poproszę o przesłanie danych do wysyłki na mój adres mailowy; jeśli nie otrzymam danych w ciągu 5 dni, wybiorę kolejnego zwycięzcę. Wysyłka jest możliwa na terenie Polski.

 Zapraszam Was serdecznie, bardzo jestem ciekawa Waszych pomysłów i zdjęć! Czekam na wszystkie Wasze przepisy !

Pozdrawiam :)
Monika z bloga sio-smutki

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger