Szukaj na blogu

Konkurs urodzinowy

 Wiecie? Sio-smutki obchodzą 2-gie urodziny!

Mijają dwa lata, odkąd bardzo skutecznie gotowaniem przeganiam wszystkie smutki :)



Postanowiłam uczcić tę wspaniałą dla mnie okazję z Wami. Słuchajcie, mam całą masę prezentów! To cudowne uczucie, bo to z Wami właśnie chcę spędzić najbliższy czas :) 

Prezenty ufundowały zaprzyjaźnione firmy, z którymi współpracuję - serdecznie Im wszystkim za to dziękuję!

Prezenty można otrzymać bardzo łatwo :) A jak? 

a) ugotujcie coś, inspirując się którymś z moich przepisów. Niech sio-smutki będą dla Was inspiracją i natchnieniem. Przyślijcie koniecznie zdjęcie potrawy z krótkim opisem, i napiszcie, który przepis Was zainspirował! Ważne: proszę by na zdjęciu była zamieszczona karteczka o treści: smutki, sio! 

b) może jednak nie wszyscy lubią gotowanie, wiec i dla tych osób mam propozycję - opowiedzcie mi historię, najlepiej dotyczącą Was, która jest z gotowaniem związana.  Może mnie rozbawić, rozmarzyć, odurzyć albo nawet przestraszyć - cel jest jeden: ma wywrzeć na mnie WRAŻENIE :)

Każdy może wysłać 2 zgłoszenia, ale tylko jeśli są w obu kategoriach, czyli 1 przepis i 1 opowieść.

Zarówno zdjęcia i przepisy, jak i Wasze opowieści możecie przesyłać na mój adres mailowy: siosmutki@gmail.com, ale też możecie pisać do mnie na fanpage. 

Konkurs trwa od dziś, czyli 22 stycznia 2016 roku do 14 lutego 2016 włącznie.

Najpierw wybiorę 11 zwycięzców:

- 9 osób, które gotowały
- 2 osoby, które opowiadały
Jeśli zdarzy się tak, że w danej grupie nie będzie kompletu zgłoszeń, nagrody przejdą do drugiej grupy. 

Zwycięzców ogłoszę 17 lutego 2016, w środę - na blogu i na fanpage. Jakie nagrody do kogo trafią, zdecyduje o tym losowanie - zobaczycie je na filmiku który zamieszczę zarówno na fanpage, jak i na blogu najpóźniej w dniu 20 lutego 2016. Nagrodzone zdjęcia, przepisy i opowieści zamieszczę na blogu, dlatego proszę byście dodali krótką notkę, że zgadzacie się na ich wykorzystanie w tym celu. 
Nagrody mogą być wysłane na terenie Polski.

A teraz proszę o uwagę, bo oto....

Nagrody!!!

1. Zestaw 4 książek ufundowało Wydawnictwo Dragon: 
    - Gotowanie na parze
    - Obiady za 9,99
    - Gotowanie w kombiwarze
    - Kuchnia polska

 


2.  Kuchnia polska, 1000 przepisów  - tę książkę również ufundowało    
     Wydawnictwo Dragon 




3. Koszyk produktów prosto z gorącego Meksyku ufundowany przez sklep Arriba
   kaktus w zalewie
   - papryczki jalapeno krojone w paski
   - sałatka Pikantiera
   - smażona fasola Bayos
   - napój Jarristos o smaku limonki
   - napój Jarritos o smaku mango
   - pasta Achiote (marynata do mięsa)
   - nachos Habanero
   - nachos Chipotle



4. Zestaw trzech 400 gr. słoiczków z pysznymi miodami ufundowała firma Miody Wileńskich:
    - miód lipowy
    - miód wielokwiatowy z cynamonem
    - rzepakowy 




5.  Porcelanowy zestaw Duo do herbaty ufundowała firma Richmont, a wraz z 
     nim pyszna herbata ;)


 


6. Wspaniałe herbaty ufundowała również firma Basilur Tea:
   - herbata w saszetkach z kolekcji Magiczne Owoce
   - herbata zimowa z owocami żurawiny z kolekcji Mapa Cejlonu i Liść Cejlonu
   - herbata w saszetkach English Breakfast z kolekcji Mapa Cejlonu i Liść Cejlonu


 

7. Zestaw cudownych przetworów owocowych "Owocowy raj"  ufundowała firma 
     EternoW skład zestawu wchodzą: 
   - cytrynki z rumem
   - żurawina z pigwą
   - pigwa do herbaty
   - pomarańcze w syropie
   - mango z żurawiną
   - limonki w syropie 
   i piękne dekoracje ;) 




8. Pyszny i odżywczy napój białkowy Whey 908 g. o smaku biała czekolada i 
    kokos, oraz  bardzo przydatny kubek na odżywcze koktajle ufundował 
     Fasklep.pl



9 i 10. Dwa bony o wartości 25 zł każdy do wykorzystania na zakupy w sklepie 
   ufundowała firma Skworcu



11. A jedenastą nagrodą, zgodnie z tradycją, jest ufundowana przeze mnie 
     niespodzianka ;) 


Kochani, zapraszam serdecznie do zabawy. Bardzo jestem ciekawa Waszych pomysłów. Mam nadzieję, że zasypiecie mnie zdjęciami, przepisami i wspaniałymi opowieściami :)

Brak komentarzy:

Copyright © 2016 sio-smutki-od-kuchni , Blogger